26/1/12

PARALÁ de MERCEDES PEÓN


PARA TODA A MIÑA XENTE
PRA TODOS OS MEUS PARENTES
PRA XENTIÑA DA GHOLADA
E PRA OS DE OZA DOS RÍOS
UN SAÚDO PARA ALÁ.
PARA TODA A MIÑA XENTE
PARA TODO O MEU PARENTE
PARA A XENTIÑA DO MUNDO
PARA O MEU IRMÁN PRESENTE.

PRA XENTE QUE NON MARXINA
PARA OS QUE SON MUSULMÁNS
PARA OS QUE SON ORIENTAIS
PRA MIÑA XENTE AFRICANA
UN SAÚDO PARA ALÁ.

PRA AQUÍ, PRA ALÁ, PRA ALÁ, PRA ACÁ
E OS DE AQUÍ PRA ACOLÁ
PRA MÁIS PRA ALÁ
E OS DO BRASIL, VINDE PRA AQUÍ
QUE NÓS IMOS PRA ALÍ
E ALÉN DE ALÍ.
E O MUNDIÑO ROLA, ROLA
E ASÍ ANDA, E ASÍ ANDA
E ASÍ ANDA, E ASÍ ANDA
CANTA RAFA O MEU IRMAO
E ASÍ ANDA, ASÍ ANDA
O MUNDIÑO A ROLAR.

PRA XENTE QUE NON MARXINA
PARA OS QUE SON MUSULMÁNS
PARA OS QUE SON ORIENTAIS
PRA MIÑA XENTE AFRICANA
UN SAÚDO PARA ALÁ.
PRA AQUÍ, PRA ALÁ, PRA ALÁ, PRA ACÁ
E OS DE AQUÍ PRA ACOLÁ
PRA MÁIS PRA ALÁ
E OS DO BRASIL, VINDE PRA AQUÍ
QUE NÓS IMOS PRA ALÍ
E ALÉN DE ALÍ.
E O MUNDIÑO ROLA, ROLA
E ASÍ ANDA, E ASÍ ANDA
E ASÍ ANDA, E ASÍ ANDA
CANTA RAFA O MEU IRMAO
E ASÍ ANDA, ASÍ ANDA
O MUNDIÑO A ROLAR.
PARA TODA A MIÑA XENTE
PARA TODO O MEU PARENTE
PARA A XENTIÑA DO MUNDO
PARA O MEU IRMÁN PRESENTE.


Tema incluído no seu disco “Sihá”

No hay comentarios:

Publicar un comentario